pruh

 

 •  PROBLÉMOVÉ PARTIE

Posilovací cvičení zaměřené především na posilování a tvarování tzv. "problémových partií", jako jsou stehna, břicho a hýždě. Cvičit budete s vlastní vahou a také s použitím posilovacích pomůcek. Po celou lekci budete pod pozorným dozorem instruktora, který bude dbát na správné provedení jednotlivých cviků. Nezapomeňte, že pevná postava je nejen centrem pozornosti, ale i určitý znak našeho zdraví.

Lektor : Jana

 •  METODA SPIRÁLNÍ STABILIZACE PÁTĚŘE - SM-SYSTÉM („zdravá záda“)

Cvičení SPS SM-systém je vhodné pro jakoukoliv věkovou skupinu od 5 let do 100 let – děti, ženy, muži, senioři, těhotné ženy, vrcholové i nevrcholové sportovce. Cvičení metodou Spirální stabilizace páteře (SPS) SM-systém je vhodné pro lidi s bolestmi zad nebo pro ty, kteří chtějí poruchám páteře předejít.

Lektor : Jana

 

 •  FUNKČNÍ KONDIČNÍ TRÉNINK ŽENY

Cvičení funkčního tréninku zahrnuje cviky pro zdraví, pohyblivost a pružnost, cvičení s vlastní vahou, cvičení s cvičebními pomůckami, cardio/aerobní/anaerobní cvičení, strečink a relaxační cviky.

Lektor : Darina

 

 •  FUNKČNÍ KONDIČNÍ TRÉNINK MUŽI

Cvičení funkčního tréninku zahrnuje cviky pro zdraví, pohyblivost a pružnost, cvičení s vlastní vahou, cvičení s cvičebními pomůckami, cardio/aerobní/anaerobní cvičení, strečink a relaxační cviky.

Lektor : Darina

 

 •  CVIČENÍ ZDRAVÁ ZÁDA POMOCÍ VÝVOJOVÉ KINEZIOLOGIE – DNS CONCEPT + STREČINK

ZDRAVÁ ZÁDA, kde se pomocí VÝVOJOVÉ KINEZIOLOGIE cvičenci vrací do důležitých fází dětského vývoje. Tato metoda se používá převážně v ordinacích fyzioterapeutů, takže není veřejnosti tak známá jako např. Pilates, ale svými účinky ho často překoná. Stále častěji ji využívají naši vrcholoví sportovci při kompenzačním cvičení. Vypadá to možná lehce a zábavně, ale polohy a pohyby, které miminka hravě zvládnou, dospělým už často dělají velké problémy.  + STREČINK pro udržení pohyblivosti svalů a kloubů v plném rozsahu.

Lektor: Jana

 

 •  ZDRAVÁ ZÁDA PRO NAŠE DĚTI (8–15 let)

Vhodné pro děti s vadným držením těla (plochonoží, nohy do x, začínající skolióza, kulatá záda…) i jako kompenzační trénink malých aktivních sportovců (tam často zvýšenou jednostrannou zátěží problémy s držením těla později vznikají).
- Snaha o zlepšování svalové nerovnováhy a zkvalitnění svalové souhry.
- Aktivace svalů hlubokého stabilizačního systému páteře.
- Využití metody VÝVOJOVÁ KINEZIOLOGIE, SM - SYSTÉM a dalších metod.
- Část lekce cvičíme i na balančních plochách (na boso) a s overbally.

Lektor: Jana

 

 •  KONDIČNÍ TRÉNINK DĚTÍ A MLÁDEŽE ( 8 – 13 LET)

Trénink dětí je dlouhá cesta, která má své zásaditosti. Žádná část by neměla být vynechávána a přeskakována, z důvodu dlouhodobého sportovního vývoje a návaznosti. To je moto, kterého se na těchto lekcích budeme držet.

Lektor: Jana

 

 •  TRX (Total– body Resistence Exercises)

Je závěsný systém, který se skládá z nastavitelných popruhů. Samotné cvičení probíhá tak, že jedna část těla je vždy na podložce a druhá je zavěšena na TRX. Díky sklonu těla k podložce se dá jednoduše manipulovat se zátěží. Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla. Proto je vhodný opravdu pro každého! Cvičení na TRX se může zdát snadné!? Opak je ale pravdou. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli! Cvičením s TRX výborně procvičíte koordinaci těla, každý cvik je proveden za pomocí zpevnění celého těla a rovnováhy.

Lektor : Lucka

 

 •  BODYFORM

Bodyform je vytrvalostně silové cvičení zaměřené na formování a posilování svalstva celého těla, především problémových partií jako je břicho, hýždě, boky a stehna. Cvičí se zde ve středním tempu s využitím vlastní váhy těla, ale i cvičebních pomůcek. Lekce je určena skutečně pro každého bez rozdílu věku, váhy a zkušeností.

Lektor : Lenka